poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Od Charliego Do Yuki

Gdy już znalazłem się w stadzie, pomyślałem sobie, że mogę iść na spacer i się porozglądać po terenach. Gdy podziwiałem te piękne tereny, zobaczyłem cień suczki. Bałem się zagadać, ale znalazłem w sobie pewność siebie. Gdy się odwróciłem, zobaczyłem że to Yuki. Podoba mi się, dlatego jeszcze bardziej bałem się podejść.
- Charlie, spokojnie, dasz radę, Yuki Ci się podoba! - wyszeptałem do siebie i miałem nadzieję że nie usłyszała.
- Yym, coś do mnie mówiłeś? - jednak mnie usłyszała.
- Eee, nie, nic nie mówiłem... - chciałem wybrnąć z tej niezręcznej sytuacji.
Odszedłem od suczki i pobiegłem na jakąś polanę. Gdy już byłem daleko od Yuki powiedziałem:
- Ty głąbie! Usłyszała Cię jak mówiłeś że ona Ci się podoba! Aaaargh!- skrępowany położyłem się na plecach i patrzyłem w niebo.

<Yuki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz