piątek, 4 sierpnia 2017

Od Ikee c.d. Lou

Chwilę zastanawiałam się nad propozycją. Nie byłam jednak aż tak przekonana by zamieszkać w zasadzie z mało znanym mi jeszcze psem.
- Wiesz.. ja, przepraszam ale.. nie jestem jeszcze do końca przekonana. W końcu jestem tu dopiero jeden dzień, nie chcę się na siłę wpraszać - odparłam cicho i uśmiechnęłam się nie chcąc wykazywać zakłopotania.
- Spokojnie, to ja zapraszam cię do siebie.. oczywiście nie musisz jeśli nie chcesz
- Naprawdę dziękuję za propozycję.. ale czułabym się nieco bardziej komfortowo sama - ciężko mi było to mówić, ale myślę że zrozumiał. W żaden sposób nie chciałam go urazić. Po prostu potrzebuję na razie oswoić się z nowym otoczeniem, innymi członkami sfory, terenami.
- No.. dobrze - Po tych słowach po prostu wyszedł. Mam nadzieję że niczym go nie uraziłam.
Również wyszłam z jaskini i ruszyłam przez las na małe zapoznanie terenu.

<Lou?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz