wtorek, 15 sierpnia 2017

Od Lou c.d. Ikee

Gdy usłyszałem jak ona to widziała... aż mi się zrobiło ciepło na sercu. Zachowywałem się normalnie... Jak zawsze... Ale jednak tyle to dla niej znaczyło... Chyba mi zaufała.
- Naprawdę nie wiedziałem, że tyle to dla ciebie znaczy. Zachowywałem się normalnie... Jak na alfę przystało - powiedziałem.
- Jesteś dobrym alfą. Nie wszyscy tacy są.
- Nie wszyscy powinni być alfami przede wszystkim. Niektórzy na to nie zasługują... W zasadzie ja chyba też nie, bo ja nic takiego super nie zrobiłem...
- Użalasz się nad sobą...
- Co?
- Nie trzeba nic "super" zrobić. Trzeba być dobrym i rozsądnym. Jak ty.
Heh, ja? Rozsądny? Heheh. Dobre, heh. Poczułem się dziwnie śmiały. Poczułem, że muszę jej zadać to pytanie.
- Ikee... Chcesz...
- Tak? - spojrzała mi w oczy... inaczej, niż zwykle.
Jej oczy były pełne nadziei.
- Być moją partnerką?

<Ikeeś? Ja ffjem, że chcesz xD Lusiek cham z dupy xD *ty ffjesz o co cho*>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz